HALLO SZPICBRÓDKA
autor: ludwik starski
adaptacja: hanna maria kos
realizatorzy
reżyseria: wojciech kościelniak
scenografia: damian styrna
aranżacja i kierownictwo muzyczne: marcin steczkowski
kostiumy: bożena ślaga
choreografia: jarosław staniek
przygotowanie wokalne: aldona krasucka
asyst. reż. magdalena kozińska
inspicjent: łukasz barszcz
producent: monika deptuła
sufler: renata domagała
Premiera 16 grudnia 2012 r.
obsada:
anna terpiłowska (Anita)
justyna woźniak (Vera Patroni)
/marta walesiak (Vera Patroni)
hanna śleszyńska (Makosia)
/katarzyna żak (Makosia)
piotr polk (Fred Kampinos)
piotr siejka (Salomonowicz)
przemysław glapiński (Malicz)
albert osik (Komornik)
/łukasz chmielowski (Komornik)
michał konarski (Rudy)
jacek pluta (Mańkowski)
wiktor korzeniowski (Mikuś)
krzysztof żabka (Borys)
mateusz deskiewicz (Lalewicz)
piotr kamiński (Maks)
marcin piętowski (Maks)
paweł kamiński (Szczena)
Tancerki: zyta bujacz, karolina banaszek, anna szymoniak, joanna ziemczyk, katarzyna wolska, joanna sikorska, karolina świetlaga-domańska
Teatrzyk rewiowy „Czerwony Młyn” przeżywa kryzys, właściciel nie ma pieniędzy na działalność. Kiedy komornik wręcza dyrektorowi nakaz zajęcia majątku teatralnego, niespodziewanie pojawia się elegancki dżentelmen, inżynier Fred Kampinos i proponuje swoją pomoc…
Film Janusza Rzeszewskiego i Mieczysława Jahody był wielkim przebojem ponad trzydzieści lat temu, a role Ireny Kwiatkowskiej, Gabrieli Kownackiej, Ewy Wiśniewskiej, Piotra Fronczewskiego i Wiesława Michnikowskiego zapi-sały się na trwałe w pamięci widzów. Nasza teatralna wersja – oddając co należne dziełu pióra Ludwika Starskiego – zostanie przystosowana do potrzeb, możliwości i wymogów machiny dzisiejszego teatru – zarówno pod względem artystycznym, jak i technicznym. Fabuła utworu jest osadzona w przedwojennej Warszawie; w czasach, których wspomnieniu towarzyszy dzisiaj nostalgia i uśmiech. Pamiętając o tym, nie chcemy być sentymentalni. Zakładamy przygotowanie przedstawienia opartego na dynamicznej akcji, przebojowych piosenkach i błyskotliwych dialogach.